May have your attention please…

15-16 ώρες της ημέρες για τους εργαζόμενους της χορηγού εταιρίας στον πολιτισμό, στον αθλητισμό, στο περιβάλλον κλπ. Για ρεπό δεν το συζητάμε και η άδεια είναι πια κομμάτι του παρελθόντος. Το εισιτήριο το ανέβασαν στο 5% κι οι καημένοι όπως λένε αναρωτιούνται πώς θα τη βγάλουν με την αύξηση των καυσίμων ενώ ταυτόχρονα επιδοτείται μέχρι τελευταίου cent το εισιτήριο των πλοίων τους στις άγονες γραμμές (σε αναντιστοιχία με το γεγονός ότι από το 1998 έχει να επιδοτηθεί το εισιτήριο της δημόσιας συγκοινωνίας) κι έτσι κάποιο πλοίο θα αγοράσει με τα χρήματά μας.

Το γελοίο είναι ότι δεν μπορούμε να αντιληφθούμε κάτοικοι και εργαζόμενοι τον κοινό μας αντίπαλο και δεν μπορούμε να πράξουμε συγκροτημένα ενέργειες που θα αποσκοπούν στο κοινό μας συμφέρον. Και βέβαια η υπόθεση ενός κοινού πλοίου των νησιών και των παράκτιων περιοχών του Σαρωνικού ως κοινοτική υποδομή κι όχι ως εταιρία ‘’Λαϊκής’’ βάσης δεν είναι και άπιαστο όνειρο. Αρκεί να το θελήσουμε ως κοινωνία και να απαιτήσουμε από τους τοπάρχες μας κι από το κράτος που τους σέρνει από τη μύτη, ώστε τα χρήματα μας που προορίζονται για τους ιδιώτες στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας να επενδυθούν σε υποδομές που θα μείνουν ως κτήμα και πλούτος της κοινότητας. Ο κοινωνικός πλέον συνδικαλισμός είναι το επόμενο ζητούμενο, σ’ αυτές τις συνθήκες.

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under "αυτοδιοίκηση, πολιτισμός και "πολιτισμός", πολιτική, τοπικά θέματα, εργασιακές σχέσεις, εφοπΛΗΣΤΕΣ, οικονομία

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s